7 Aralık 2009 Pazartesi

Küçük Defter

Küçük Bir Akıl Defteri

Küçük (evet, bu sıfatın ilk 7 kelimemin üçünü oluşturduğunu ben de farkettim) bir defterim var. Niye aldım, çünkü hayatımı unutan bir insanım. Çok çabuk yeni tecrübelere adapte oluyorum. Eskilerini çöpe atmıyorum tabi, ama unutuyorum bildiğin. Yaşadığım her şeyi, unutmadan yazıp ileride belki bakarım o deftere diye düşündüm. Küçük de bir kalem aldım.

Şu anda, zaten bir gözüm kapalı olduğundan, okuyabildiğim kadarıyla bir göz attım deftere, dikkatimi çeken iki not hakkında bir şeyler karalayasım geldi (yok bunu hatırlamak için yazmıyorum, sıcak şeyler yazacağım, maksat üşümeyelim gece gece).

- 4 Aralık cuma - saat 10.40 - Yanağımdaki tuzlu sular, güzel kokarmış:

Çok geç bir saat. "İçime döndüm yine" diye sayıklayan bir şarkı var listemde. Galiba, kanıksadım şarkıyı. Şöyle bir hayatım var, kart faturam yurt odama geliyor benim. Baya uzaktayım, daha önceleri yaşadığım yerden. Sürrealist mi yazmaya başladım ben yine, Bilge Karasu - Kılavuz okudum ondandır belki. Tutuk gördüm kendimi bu gece. İçemedim, ondandır. Başlığa gelirsek, evet, baya güzel kokarmış.

- 7 Aralık pazartesi - Mutluyum ve uykuluyum şu an (:

Bu smiley'in kafası niye ters? Uykumu getirdi, baya uzanmış yatıyor, yattığı yerden gülüyor gibi. Mutlu da sanki. Evet lan, "Tesadüfler" dedi şarkı "Ne büyüktüler". Keşke daha evvelden tutmaya başlasaydım bu defteri, mumları falan yazardım. Biraz evvelki tesadüf bu değil tabi, Kral Tv geliyor yarın, onu diyorum.

Bu yazıyı okuduğum blogların bir kolajı olarak ele alıp, önümüzdeki lecture'da anlatacağım. "I will be come up to that in the following lecture, see you on thursday".

2 yorum:

  1. sps 101 ve 102 arasındaki en önemli transition:

    from:
    "we will continue from this"

    to:
    "see you"

    tabi bu samimiyet ve yavaşlıkla yakında 'Halil ile çay saati' adı altında SPS 103 yapacağız gibime geliyor. (:

    YanıtlaSil
  2. ya abi sps102'deki eksik konuları, ek asansör-lecture'ları ile kapatıcak bence.

    bu arada "o gülücük benim"

    YanıtlaSil