5 Mart 2010 Cuma

Hasta

Hastası olduğum birkaç olay var şu hayatta.

Öncelikle, kahvaltıda çay /sütlü kahve içmeyi çok seviyorum. Ama öyle, bayıldığım falan yok çayın /sütlü kahvenin tadına. Kahvaltı, uzun süreli bir açlığın sonunda geldiği için, çok şahane bir olgu zaten genel olarak. Çayı sevmemin sebebi de, poğaça, peynir ve zeytin ile dolu ağızdan, mideye giden yolun habercisi olması. Kahvaltı masasının sohbeti de gayet iyi bence. Hiç susmaz kahvaltı sohbetleri. Gecenin bir köründe yanından ayrıldığın insanla, sabahın ilk ışıklarında kahvaltı ediyor isen bile, rüyalardan sohbet açılır.

İkincisi, CS201 dersi. Programlama dilini bilmek bile, "maillere bakmak" gibi bir boş zaman aktivitesi olan bir adam için şahane bir şey. Üzerine, bu derste uygulamalı olarak program yazmak ve programın çalışmasını izlemek insana huzur veriyor. Bu dersin en büyük ödülünün "Press any key to continue..." olması biraz üzücü yine de.

Müziği ne kadar sevsem de "Prova iptal" haberine de hastayım ben. Haftada 4 akşam prova alınca, hayatındaki müziği durgunlaştırmak gerektiğini hissediyorsun haliyle. Ama meyvesini almaya başlayacağım yakın zamanda.

Hastası olduğum bir şey daha var ki şimdi hasta kendisi.

9 yorum:

  1. bu da benden sana gelsin:
    0 error(s), 0 warning(s)
    ========== Build: 1 succeeded, 0 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

    YanıtlaSil
  2. Sütlü çay içmeyi denediniz mi?

    YanıtlaSil
  3. @burcu : bildiğin sevindim yorumunu okuyunca "oha çalıştı" diye (:

    @evren : yok denemedim hiç.

    YanıtlaSil
  4. son cümleye bayıldım :) prova iptal maillerini son zamanlarda sıkça atmamdan mütevellit, alındım ve ona bayılmadım ehe :)

    YanıtlaSil
  5. oha sütlü çay candır yalnız. iç.

    ben de 100'lük ödevden bad indentation almaya hasta oluyorum, özellikle inci gibi dizili programda tek bir satır ve boşluk hatası yokken :)

    YanıtlaSil
  6. @ cemre: ahah, mütevellit dedi. ben de diyorum onu.

    @ cihan: aferin, en cs'çi sensin (bu arada inci gibi dedin, incisözlük.org baskınında hissettim kendimi, ürktüm, yapma öyle)

    YanıtlaSil
  7. incisozluk.org değil o bi kere, öğren de gel..

    http://inci.sozlukspot.org

    YanıtlaSil
  8. pardon, senin kadar sık takip etmiyorum ben siteyi (:

    moralini bozmak da istemezdim ama var öyle bi'şey.

    http://www.incisozluk.org/

    murat'ın yanlışını bulana çukulata mı veriyolarmış? nerde?

    YanıtlaSil
  9. var ama asıl olay orda değil, bizim elemanların hepsi söylediğim adreste gülüm. çukulata istiyorum! u'yla ama :D:D:D:D:D

    YanıtlaSil