4 Ocak 2011 Salı

girdi

Arabalara olan ilgisizliğim kendimi bildim bileli aynı. Hiç değişmiyor. 18'i doldurup ertesi gün ehliyet sınavına başvuranların olduğu bir dünyada yaşıyorum. Ben ehliyet almayı 20 yaşımda hatırladım. Şoförün yanındaki koltukta daha rahat hissediyorum kendimi, o kesin.

18 aralık günü benim için çok ilginç bir tarihti. 17 aralık gecesi Nane L. ile İndigo'da konsere çıkıp, okula saat 4'te döndüm. Konser yorgunluğunu bilenler vardır aranızda. O yorgunluğu sadece bir duş ile üzerimden atmaya çalışıp, sabah 10'a kadar ehliyet sınavına çalışıp, hiç uyumadan sınava girdim. Aldığım sonuçta da "GİRDİ" yazıyor, ahanda aşağıda.


9 yorum:

  1. ehehe evet ben de 20 yaşında ehliyet alayım da dursun bari kenarda demiştim. üzerinden de 6 sene geçti hala araba kullanmak namına bişi yapmıyorum. istanbul'da araba kullanmak için fazla sakin buluyorum kendimi. :)

    YanıtlaSil
  2. @can : aynen abi, "resimli bir kimliğim daha olsun" mantığı var bende de, zaten ailem yılbaşı piyangosu çıkmadığı sürece bana araba falan alamaz (:

    @meltem : saolasın (:

    YanıtlaSil
  3. ben kendi arabamı alacak yaşa geldim ama, paramı hala ekipman almak için inatla harcıyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. motordan aldığın 85'e karşılık ilkyardımdan aldığın 77 ile gözlerimi yaşarttın muratcım, ciddi anlamda takdir ettim değişik bir stil getirmişsin ehliyet sınavına.

    YanıtlaSil
  5. peki kulağı kanayan kazazedeye yoğurt sürülür mü muratmustafa?

    YanıtlaSil
  6. @cemre : motora çalıştım abi bildiğin. açık öğretim dvd'si tarzında bi' adamın vidyosunu izledim yarım saat.

    @burcu : sürülmez abi, niye sürülsün

    YanıtlaSil