24 Ağustos 2010 Salı

başkaKimseVarMı

Şimdi kafamdaki tüm çelişkileri falan bıraktım, şu iki soruyu merak ediyorum sadece :

Mor ve Ötesi'nin albümünlerine geldi sıra iTunes'ta. Yaklaşık 7 saattir akıyor şarkılar bir bir. Maroon 5'ın albümlerini indirmiştim, m'den devam etmiş arkadaş. Herneyse, soruya gelelim. Uyan'ın 10. dakikasından başlayarak 17 dakika boyunca çalan hidden track'i albümün en tüyler ürpertici şarkısı bulan bir tek ben miyim acaba dünyada ?

İkincisi de böyle aklına bir tespit geldiğinde mesela, "Bunu nereye yazayım lan, twitter'a mı, facebook'a mı, bloga mı?" ikilemini yaşayan benden başka kimse var mı?

Dipnot : Başlığımı istemsizce naming convention'a uygun olarak yazdım.

3 yorum:

  1. ya oğlum demeyin bana öyle şeyler, korkuyorum.

    YanıtlaSil
  2. abi mor ve ötesinin hidden trackleri o kadar korkunç ki. bi de bazen kapandı sanıyosun ellemiyosun, arkadan arkadan gelmeye başlıyo çok ürkütüyo beni.

    tespit kısa ve vasatsa twitter, kısa ve şahaneyse facebook, uzunsa mecburen blog diyorum.

    YanıtlaSil
  3. Düzeltme : "Bunu nereye yazayım lan, twitter'a mı, facebook'a mı, bloga mı?" bir ikilem değil, üçlemdir. Düzeltir, özür dileriz.

    YanıtlaSil