1 Eylül 2009 Salı

Deneme Yanılma

Selamlar,

Üst üste gelen garip fikirlerim üzerine düşündüm bu blog açma olayını. Unutkan biriyimdir ben, pek çok ilginç şey düşünür, bunların büyük bir çoğunluğunu hayata geçirmeden silerim belleğimden. Ya da bir sürü güzel söz bulur, söylemeden unuturum. Lise hayatımda da geçerliydi bu. Zilyonlarca müzik yapıp, sabahına hatırlayamadığım olmuştur. Bir müzik defteri tutup, bestelerimi kayda almayı akıl edene kadar kim bilir kaç tane güzel şarkı dinleyicilerimden uzak kalmıştır. Sonradan aklıma gelen kayda alma olayı ile bestelerim can bulmuş oldu. Yani hiçbiri milyonların kulağına gitmedi tabi, fakat anlatmakta olduğum şey, müziğimi paylaşmış olmaktan yaşadığım hazdır. Bunu fikirlerimi paylaşmakta da bulabileceğimi farkettim. Müziğimi kayıt altına aldıktan sonra paylaşır olmuştum, geçen gün wal-mart'tan çıkınca fikirlerimi de kayda almak geldi aklıma, denemekten zarar gelmez dedim ve günlük tutmaya karar verdim. Günlük dediğime de aldırmayın, modern adıyla anılan bu küresel dünya şartlarındaki en kullanılabilir ve paylaşılabilir günlük bu sitedir. Ne bir kalem, ne defter vardır, primitiv günlük standartlarının dışında yani.

Demem o ki, beni dinlemeye niyeti olanlar için bu site artık en uygun meydandır, duyurulur.

Ha diyeceksiniz ki ekşisözlük'le de paylaşabilirsin düşüncelerini. Onu da yapıyorum arada. Fakat ben o platformda bulamadığım şeyleri buluyorum burda. Orda yaptığın tek atımlık söylevlerden öteye gitmiyor, malesef. Ben fikirlerimi paylaşmak derken, eğrisini doğrusunu tartışmak da istediğimi farkettim. Ekşisözlük'te artık kimse eskisi kadar özel mesajın büyüsüne inanmaz oldu. Eskiden Çilekeş'in Katil Dans klibinin yönetmeninden bile, videokliple ilgili yaptığım bir yoruma özelden cevap aldığım olurdu. Artık eskisi gibi özel mesaj ile kimse fikrini tartışmaz oldu. :), :O, :( butonlarına tıklayıp haftanın en güzel 20 entry'si için oy verip çeviriliyor kafalar. Umuyorum ki yazılar altına yapılan yorumlar, fikirlerimi tartışma platformu olacak benim için.

Deneyelim görelim,

Her gün bir yenisiyle karşınızdayım,

Murat Mustafa Tunç

Bu sayfayı yazarken media player'ımda dönen 12 şarkı :
Duman - Dibine Kadar
Redd - Don Kişot (son albümü dinleyin, muazzam)
Dewreso - Metin,Kemal Kahraman
Red Hot Chili Peppers - Readymade
Red Hot Chili Peppers - Desecration Smile
Red Hot Chili Peppers - Can't Stop
Coldplay - Shiver
Coldplay - Don't Panic
Radiohead - I Might Be Wrong
Coldplay - This Cold
Radiohead - No Suprises
Oasis - Don't Look Back in Anger

1 yorum:

  1. murat mustafa :) paylaşmaya karar vermene sevindim. Ben her ne kadar ağırdan alsam da bu işi bu aralar, tamamen yazmaktan kesildiğimden :(
    iki şey söyleyeceğim, birincisi paylaşımın için teşekkürler. İkincisi de playlistimiz bariz aynı :) takipteyim ;)

    YanıtlaSil