28 Nisan 2010 Çarşamba

telefon

Dün SGM'de bilet keserken birisi beni aradı. Normalde mesai saatlerinde kullanmıyorum telefonu, fakat dün özel bir telefon bekliyordum (Hikayenin özeti : Biletini aldığım Teoman konserine ücretsiz girme şansım olduğundan, elimdeki bileti satmak için anlaştığım insanın aramasını bekliyordum). Tam da o anda arayan bilmediğim 05xx'li numarayı heyecanla açtım.

telefondaki kız : Merhaba. Ben piano odası 2'nin anahtarını almak istiyorum. Bunun için aradım sizi.
revolver : Galiba bir kaç yanlış anlaşılma olmuş. Öncelikle piano odası 2'nin anahtarını alamıyorsunuz, odayı rezerve ediyorsunuz, kapı sorumlusu o saatlerde odayı açık bırakıyor, sonrasında geliyor, kilitliyor. İkincisi, ki bu daha önemli, bende piano odası 2'nin anahtarı yok.
t.k : Hmm. Ya birden böyle bi' ilham geldi bana da...
r. : ...
t.k : Nasıl rezerve ediyoruz peki odayı?
r. : Müzikus üyesi iseniz bikbikbik.

- tesbit spoyler -

İnsanların yapmayı çok istediği şeyler oluyor bazen. Yapamayacaklarını öğrenince de son koz olarak çok ilginç şeyler söylüyorlar. ( Bkz. Ama ben Niğde'den geldim). Gözlemleyin azıcık, siz de göreceksiniz. Görünce ne olacak derseniz, "çok komik olcak, gülcez".

2 yorum:

  1. teoman konserinde bilet keserken,
    a: ben bilet alıcaktım
    b: bilet kalmadı
    a: şimdi giremicem mi ben konsere?
    b: dışarda bekleyin isterseniz, belki biri satar
    a: satmazsa giremicem mi?
    b: öö, hayır ?!
    a: ama ben uzaktan geldim
    b: okby.

    YanıtlaSil
  2. ahah (: "ama ben uzaktan geldim"den sonra "haa, o zaman geçebilirsiniz tabi ki, teoman da sizi bekliyordu zaten" cevabını beklemiş o

    YanıtlaSil