19 Nisan 2010 Pazartesi

yazmazsam çatlarım vol.2

Yazmazsam çatlarım'ın devamıdır bu yazı:

BÜMK Jazz Korosu, bir perküsyon aletinin sesini "şımpkkt" olarak icra etmesinden sonra, Jacky Terrason'u dört gözle aradım. Çin'de başarılar diliyorum arkadaşlara.

Atilla'nın telefonunu bin bir emekle beresine sarıp gönderen esatCanÜ'nün yanlış telefonu göndermesi üzerine, bugün yurt görevlisinden kilitli kapıyı açması için izin alırken, "beni araması lazım, veya ben onu arayayım hemen, numarası kaç" dedi görevli. "Telefonu odasında olduğu için size geldim, ama hobi olarak ara istersen" şeklindeki cüretkar cevabımı sona sakladım. Bundan hemen sonraki olay, alıcı hanesine ismini ve adresini yazdığım zarfı gören haberleşme merkezindeki adamın "Bir de telefon numarası gerekiyor" demesi oldu. "Telefonunu gönderiyorum zaten, numarayı yazsam da birşey ifade etmez şu anda" dedim, "Hahah, evet ya" dedi.

2 yorum:

  1. akıllı esatcanü ya. :)

    o değil de hobi olarak ara istersen cevabı niye bilmiyorum evde herkes uyurken ben de sessizce odamda otururken o kadar komiğime gitti ki gülmemi bastıramadım dakikalarca :D

    YanıtlaSil
  2. bu yazı ne anlatıyor desem : böyle komiklikler, şakalar dersin bence (:

    YanıtlaSil