19 Ocak 2010 Salı

Kar

Yine cümleler şeklinde geçecek bir kayıt olacak bu. Şu anda yazabileceğim tek kompozisyon, taylor serileri ile ilgili çünkü, onu da okumazsınız bence.

Bugün kar yağmasa hava ortadan ikiye ayrılacaktı ve kendimizi aniden sahra çölünde bulup, at üzerinde gelen iki silahlıya "Turgkce bilyor mısınuz?" diyecektik bence. Ne biçim soğuktu o öyle.

Kar yüzünden Koç Üniversitesi'nin 20.01.2010 tarihli finalleri iptal edilip, ertelenmiş. Hadi olum coni, başarabilirsin.

Yarınki matematik sınavına çalışmayan bir tayfa var. İki midterm'ün yüksek olan notu final olarak sayılıyor bu sınava girmeyenler için. Ben hala Taylor.

7/24'teki kimse ders çalışmıyor, solitaire de oynamıyorlar işin kötüsü, güzel güzel oyunlar yüklemişler, yüksek çözünürlükte stratejik savaşlar yapıyorlar. Bir teorim var bu noktada, bence 7/24 insanların burada geçirdikleri sürenin, burada ders çalışarak geçirdikleri süreye oranı.

Hazır iki hafta kalmışken, azcık daha heyecanlanalım diye şu linki veriyorum. http://img24.imagevenue.com/img.php?image=99650_lost_supperr_122_437lo.JPG#

3 yorum:

  1. i love ben.
    kendimi de seviyorum orası ayrı.

    coni'ye bütün pozitif enerjimi yolladım şu an.

    YanıtlaSil
  2. duyuruları açıp, finaller iptal başlıklı duyuru okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. daha ne kaldı ki lan iptal olcak.. hem olmasın 25 ine falan alırlar sonra antalya tatilim de yalan olur, 1.5 sene tatil yapamadığımla kalırım. hatta yetinmem 2 sene tatil yapamamış olurum..

    oha!

    YanıtlaSil