6 Ocak 2010 Çarşamba

Tamamen Bağımsız

Proj102 posterinin muhtemelen olası "nihayet bitişi" ile ilgili bir deadline koymuştum. Yaklaşık 2 saat önceden bitti.

3 hafta önce yaşadıklarımın üzerinden bir yıl geçmiş gibi geliyor bana. Size de oluyor mu bu merak ediyorum.

TLL102 final sınavının 50 puanlık "hayvan" sorusuna, "Düşünüyorum öyleyse varım çıkarımı ile başlayalım. Kendimi bu sorunun doğru yanıtını düşünürken düşünüyorum. Ben düşündüğüm için, var olduğum şüphe götürmez. Kendimi doğru yanıtı düşünürken hayal ettiğim için, hayal ettiğim kendimin de aslında var olduğu şüphe götürmez. Öyleyse, şu anda yazdıklarım bu sorunun doğru cevabıdır." yazdım. Üçüncü bir efsane üniversite final sorusu cevabı oluştu böylelikle "Risk budur" ve "Hangi sandalye?"dan sonra.

Müzikus Tk-Yk maillistteki spam niteliğindeki, art arda yapılan "şunu dinliyorum", "heyt koçum neler dinlermişsin", "ne zannettin abi sen beni, senin müzik zevkin de fena değil hani", "seni sevdiğimi söylemiş miydim", "mmmmcck" şeklinde ilerleyen yorumlardan sıkıldım.

Yazarken

Jesse Johnson - My Life
Joe Bonamassa - Bridge to Better Days
Lenny Kravitz - Always on the Run

3 yorum:

  1. ben de maillistte ironi yapayım dedim ama anlaşılmamış ben de vazgeçtiydim

    YanıtlaSil
  2. halbuki keep on rockin' in the free world

    YanıtlaSil
  3. bi de we live in a beautiful world.

    YanıtlaSil