4 Ocak 2010 Pazartesi

Trafik

Trafik I - Telefon Trafiği

Yeni bir seri başlatmak umuduyla başlık attım. Çünkü, akıl defterime hayatımı yazdıktan sonra, blog sayfama yeni bir şeyler yazma dürtümü ancak bu şekilde kazanabilirim belki diye düşünüyorum. Çok uzun zamandır yazmıyorum buraya, kısmet yeni senenin birlik ve beraberliğe her zamankinden çok ihtiyaç duyduğumuz şu gününeymiş (bunu da hep demek istemişimdir, politika güzel şey).

Dün gece, saat 12 civarı. Kadıköy shuttle'ı okula yeni gelmiş. Okula girer girmez Kaan'ı aradım, hangar anahtarını istemek için, telefonu kapalıydı. İhsan'ı aradım sonra, "Abi Kaan yanında mı", "Evet", "Hangar anahtarını almam lazım ondan, malum yarın sabah 9.40ta şan dersi var. Veya sen açabilirsin istersen, eğer yarın sabah ders-", "Dur abi, Kaan'ı veriyorum", "Abi, hangar anahtarı, bikbikbik", "Tamam abi, getireyim sana nerdes-". Telefon kapanır. Sonradan öğrendim ki, bataryası bitmiş. Beş dakika sonra Esat aradı, "Abi Kaan ulaşamamış sana da, nerdesin diye soruyo", "Odaya doğru gidiyorum şu anda", "Ha, tamam, Kaan'a söyleyim ben bunu", "Hadi görüşürüz". Odaya giderken Emre'yi aradım, stüdyonun anahtarını vermek için, "Nerdesin", "Odadayım abi, BX XXX" (Emre'nin oda numarasını merak edenler, özelden dönebilirler bana sonra), "Tamamdır, getiriyorum ben 10 dakkaya". Odaya girdim, oda telefonu çalmaya başladı, "Selam abi, Kaan ben, odaya getiriyim hemen anahtarı", "Arabayla geliyosan, B3'ün oraya gidiyorum ben, otoparkında buluşalım", "Tamamdır".

Olay 10 dakika sonra, Kaan'ın arabanın camından bana hangar anahtarını verip, (evet, baya durmadılar, cam açık, Kaan'ın kolu dışarda, anahtarı alıp, hemen Emre'nin odasına koştum, bayrak yarışı gibi) "Ahahah, haydi görüşürüz" demesinden sonra, Emre'nin odasından cebimdeki stüdyo anahtarından arınmış bir vaziyette çıkıp, A5'e doğru yürürken tamamen bitmişti.

"Müzikus YK olmak eşittir oda anahtarı değiş-tokuş etmek midir peki?"

Son cümlem, yukarıdaki yazı ile baya alakasız olacak. Yeni yıl, baya güzel başladı bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder